Sekret Twojej siły Co w takim układzie działa? Dieta! Przede wszystkim – dbaj o własną wagę. Wyszło na jaw, że nadprogramowa ilość kilogramów w formie tkanki tłuszczowej sprzyja obniżce poziomu testosteronu we krwi. I na odwrót – redukcja ilości tkanki tłuszczowej wywołuje podniesienie poziomu testosteronu, a przekłada to się bezpośrednio na większe libido. Nie możnaRead On

Apetyt seksualny zależy w zasadzie od naszego nastawienia – jeżeli mamy motywację do podjęcia zbliżenia, zapewnia nam ono satysfakcję, czujemy się atrakcyjni, bezpieczni (tak, tak, to ważne nie tylko dla kobiet!), doceniani przez partnerkę a sama aktywność seksualna jest identyczna z naszymi preferencjami, prawdopodobnie nic nie stanie na przeszkodzie aby czerpać z niej jak największąRead On

Zapewne wiesz dobrze o tym, iż treningi ciała są świetne dla zdrowia. Jednakże czy wiesz, że wizyty na siłowni pozwalają też czerpać więcej przyjemności z seksu? Jeśli będziesz ćwiczył dwa-trzy razy w tygodniu, podniesiesz swój seksualny potencjał, sprawność i wigor. Poznaj 5 typów ćwiczeń, które najskuteczniej poprawią twoje łóżkowe igraszki! Trening podnoszenia ciężarów Każdy przedstawicielRead On