3920-3782-ico-wu.jpg

7351-410-ico-wu.jpg

Zapewne wiesz dobrze o tym, iż treningi ciała są świetne dla zdrowia. Jednakże czy wiesz, że wizyty na siłowni pozwalają też czerpać więcej przyjemności z seksu? Jeśli będziesz ćwiczył dwa-trzy razy w tygodniu, podniesiesz swój seksualny potencjał, sprawność i wigor. Poznaj 5 typów ćwiczeń, które najskuteczniej poprawią twoje łóżkowe igraszki!
Trening podnoszenia ciężarów
Każdy przedstawiciel grupy lekarskiej powinien rekomendować trening siłowy pacjentom, którzy pragną poprawić jakość swojego seksu. Ten wariant treningów ożywia wytwarzanie testosteronu, który jest kluczowym hormonem odpowiedzialnym za męski apetyt seksualny. Wybierz plan ćwiczeniowy z takim obciążeniem, które sprawi, że poczujesz zmęczenie przed dziesiątym powtórzeniem. Poziom testosteronu podnosi się, kiedy stosujesz krótkie, intensywne ćwiczenia, takie właśnie jak trening na siłowni. kamagra

Aby ulepszyć jakość życia erotycznego, ćwicz pompki, przysiady i brzuszki. Treningi budujące masę mięśniową wzmacniają ramiona, mięśnie klatki piersiowej i brzucha, pozwalając odczuć większe zadowolenie z seksu. Wzmocnienie górnych części ciała pozwoli Ci kochać się dłużej – sporo z tych grup mięśniowych pracuje w czasie stosunku.
Trening Kegla
Ćwiczenia Kegla są zalecane także dla mężczyzn – umożliwiają wydłużenie stosunku oraz upraszczają kontrolę wytrysku, rozwijając mięsień łonowo-guziczny – ten, który odpowiada także za trzymanie moczu. Nazwane od nazwiska lekarza z Los Angeles ćwiczenia zwiększają sprawność mięśni dna miednicy, co pozytywnie oddziałuje na jakość seksu. Mężczyźni mogą używać mięśni Kegla, żeby opóźnić wytrysk, napinając je zanim dojdzie do orgazmu. wiecej znajdziecie tutaj cialis w zelu