7493-3505-ico-wu.jpg

close-up-of-a-woman-sitting-away-from-a-man-on-a-bed-and-thinking-939932-1728x800_c

Ważnym czynnikiem mającym wpływ na potencję jest odpowiednie jedzenie. Dobra może łatwo wpłynąć na nie tylko stan potencji, ale również płodność. Zwróćmy chociażby uwagę na to, co tracimy podczas wytrysku. Jak się okazuje, dochodzi w tym czasie do całkiem poważnych niedoborów selenu. Łatwo go uzupełnić spożywając tuńczyka, wybrane orzechy, cebulę lub nasiona pszenicy. Inny bardzo ważny biopierwiastek naszego męskiego menu to cynk, który odpowiedzialny jest za syntezę testosteronu, ten natomiast wpływa na popęd seksualny. W czasie nadużywania napojów procentowych czy palenia papierosów spada poziom cynku, a można go zwiększyć jedząc warzywa strączkowe, niektóre ryby, niektóre mięsa, żółtka jaj czy ostrygi.
Wyjątkowo ważnym elementem jest też arginina, która stanowi 80 procent spermy. Arginina zwiększa wytwarzanie spermy oraz zwiększa czas życia plemników. Składnik levitra tanio ten bierze udział także w procesie chemicznym zmiany w tlenek azotu, przez co naczynia krwionośne poddają się rozkurczeniu i możliwa jest lepsza erekcja. Argininę spotkać można w takich produktach jak kakao, wołowina, nerkowce, niektóre ryby, orzechy, słonecznik czy indyk.
Warto zwrócić także uwagę na witaminy, szczególnie na witaminę E, jaka jest określana witaminą płodności. Odnajdziemy ją w warzywach liściastych, jajach, zarodkach pszenicy a także razowym pieczywie. Jeszcze jedna witamina to beta-karoten, jaka ma wpływ na poprawne uwalnianie hormonów. Jeśli musimy unormować jego poziom skorzystajmy z marchewki, szpinaku, dyni czy słodkich ziemniaków.
tekst dostepny na stronie potencja