Tajemnica Twojej mocy

indeks1
Sekret Twojej siły

Co w takim układzie działa? Dieta! Przede wszystkim – dbaj o własną wagę. Wyszło na jaw, że nadprogramowa ilość kilogramów w formie tkanki tłuszczowej sprzyja obniżce poziomu testosteronu we krwi. I na odwrót – redukcja ilości tkanki tłuszczowej wywołuje podniesienie poziomu testosteronu, a przekłada to się bezpośrednio na większe libido. Nie można przesadzać w drugą stronę – tłuszcze to ważne substancje odżywcze, których aktywność polega między innymi na współtworzeniu kilku hormonów, na przykład… testosteronu. Długie albo częste głodówki lub totalne
tani cialis
usunięcie wszelakiego typu tłuszczów z diety, mimo małej lub prawidłowej masy ciała również może ujemnie wpływać na poziom tego hormonu.

Zdrowe serce – zdrowy seks

Postępuj według zasady „to, co odpowiednie dla mojego serca, jest odpowiednie dla mojego penisa”. Zbyt obfite spożywanie tłuszczów zwierzęcych i cholesterolu sprzyja odkładaniu się złogów w naczyniach krwionośnych. W związku z tym zmniejsza się ich średnica, a w ślad za tym – przepływ krwi. Skoro erekcja polega na zapełnieniu ciał jamistych członka krwią, nie trzeba chyba pisać jaki będzie skutek, gdy tej krwi do omawianego narządu dopłynie zbyt mało. Wszystko jest dla człowieka, jednak, jeśli pragniesz zatrzymać pełnię sił seksualnych, swoje ulubione „chłopskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, viagra bez recepty
kiełbasę, tłuste mielone albo boczek w każdej postaci pozostaw na szczególne okazje. W to miejsce zaprzyjaźnij się z warzywami (posiadają dużo błonnika, który efektywnie wpływa na spadek poziomu cholesterolu we krwi), wybieraj chude mięso i chudy nabiał, nie objadaj się każdego dnia żółtym serem.